Sunday, December 20, 2009

renjis-renjis dipilis...


Tahniahlah diucapkan buat pasangan mempelai mudah-mudahan ikatan perhubungan setapak dan jelai berkekalan hingga ke jinjang pelamin dan ke akhir hayat walau dimana korang berada..... di kolumpo mahupun jelai.., landen, paris, new york .......

Cuba korang teka apa fungsi aku masa kenduri semalam? hekkkk.... tukang cuci kuali?.... teeetttt... salah!!......
Apa? mop lantai?!!! ... melampauuuu..!!...

jangan tak caya... aku le potograper bidan terjun!!... kira post potograper ni glemer ah banding tukang cuci piyuk kat belakang tu... ala... terkinja-kinja depan orang pegang kamera mahal...
tak caya? sukati koranglah sebab laki aku pun tak caya.... haha....

Tema dari rombongan jelai serba biru.... seriyes semua biru... tengok kek nye pun kaler belu.... memang cantik tapi sriyes aku tak lalu makan 'kek kaler belu'...
aku prefer kek cheese... heh heh..... banyak songeh!

Dari pihak adik aku.. tema kitorang kaler-kaler astero ceria... ha kau!!.... kakak aku punya kejelah tu... errr takyahlah aku tepek gambo.. malu kat anikerap...ekeke....



Ni pulak cis kek kak ipar aku buat untuk rombongan lelaki.... hishhh.... tiap kali aku tatap kembali gambo ni aku hampir kena hat etek....

lelehan air liur mengenang lemak-lemak berkerim kek ni memang buat aku tak tidur malam.... makanya awal-awal pagi ahad aku dah balik umah.... pi jasko cari entah apa aku tatau sebab semua bahan ada sedia kat umah....

nak cari cis kek yg dah siap masak rasa macam tak berbaloi sebab aku dah pandai buat sendiri... murah je modal banding beli siap.... cumanya malas .....maaaaalasss!!

Ni aku dok terkebil-kebil nak buat ciskek ke.. cistat ke... cis bar macam gambo yg berlian semeyes kat aku dengan ucapan takyah feeling anak daro... dah lambat katanya......
Jannggannnnn...... laki aku balik jemahat nih......

like a virgin....uwh!
Touched for the very first time..
when your heart beat..
next to mine....
lalalalaaaa....

11 comments:

Lemon Dusk said...

e wah.. cak pong.. cak pong.

razzlina said...

halamak...feeling like a virgin ??? habih la jemahat ni misti kat beverjalilhills dilanda gegarannnnnn


errr kak tek, kak tek buat cistat ka, buat cisbar kaaa, don poget mi hokeh!

ahkakbatik said...

owwhhh!!.. takat don poget jo no poblem jahhhh...

aku nak wat cisbar esok.. kalo jadik aku tangkap gambo.. kalo sonyap je tu maknanya kemara aku lo bateri...(kaver baek punya!!)

razzlina said...

hekllehh...takat cisbar tu aku sambil pejam mata jer bole buat (stetmen sakit ati)

anikerap said...

apasal hantaran x kelassss... lenkali meh tempah kat haku...
heeee....

Anonymous said...

lor...jd potograper tp gmbo 2 keping je...tepek la byk2 skit, hasil angle2 creative keterjunan mak bidan mempotograper itttew!!


Bling2

ahkakbatik said...

ooo... takleh le tepek gambo orang bnyk2... privacy maaa... gamba kek banyaklah sebab kek takleh saman aku...

psstt anikerap...kira rege kengkawan baik donia akhirat lah ek... almaklum kalo sesuka ati aku tempah kat ko sah adik aku buat donno jek pasal upah nih!!

ahkakbatik said...

pssttt laki aku tgh fight nak balik awai... huhu...
like a virgin....uwh!

Ahkak Bling2 said...

amboi2.....laki ko nak balik awal ye..hah ko pi la mandi air getah keladi bior cpt skit gak dtg gatainya....buwarrrrrhahahahah

razzlina said...

hoh...makin cepat la gegarannnnn

kucing api said...

wakakaka kak bling2.. buwaarrrrhahaha