Saturday, January 8, 2011

Alluuuuuuuuuuu..............

Lama sungguh kaktek berhibernisasi kan .....
Bukan kaktek malas.... tapi bagi peluang kat mengkome semua dari pada buang masa skodeng blog kaktek... baikler pi baca harakah daily kaa... malaysiakini kaa.... gosip artis beautifulnara kaaaa.......
kan lagi banyak pekdah kannn.....

Takat nk ucap hepi new year ka... selamat raya cina ka.... kaktek tak ucap pun korang sakan cuti gak kan... tak luak apa-apapun kann.. buang masa jelah aku ucap kat blog!.

Oleh sebab kaktek pun dah nak masuk skim pencen berladang dan menguruskan virtual bandar... sebab ketagihan yang memenatkan.... maka keputusan pencen perlahan-lahan pun diambil setelah kena gertak potong internet dek abe gapo...hahaaaa....

Maka otak pun kembali kosong tak tahu nak buat apa...

hadeh... serius tak lama dok amarika... bosan giler..... balik mesia pun bosan gak memandangkan besan sebelah taman kaktek dah pindah ostolia barat..... maka layan jelah memandangkan modal keluar datang sini dulu belum balik modal.... budak-budak belum nak balik mesia sebab sekolah sini best katanya.... abe gapo baru nak jejak setahun kerja di sini bakal berhijrah lagi 2-3 bulan....

Bukan pindah state lagi haaaa.. hijrah kerja.... naik gaji atau aku blah!..... (kalau lakulah gertakan dia kt bos dia nanti...... tak laku kalu... buat tebal mukalah dok sini lagi...huwaaa....)



Ni aktiviti musim sejuk minggu lepas..... forecast kata next week snow lagi .....
Elok sangatlah aku dok selatan sikit... sejuk-sejuk ni tak larat dah melayan berat naik 2 kilo tak turun-turun ....










6 comments:

PatinPasta said...

Kak Tek,
La isk.. pindah segala pindah lagi ka?

* soklan: antara 3 umat yang bergolek dalam tayar turun kat salji tu, yang mana satu Kak Tek? :D

BaNaNaS! said...

pssttt bior ai tulung jawab on behalf kak tek yer patinpasta....


kak tek yg jd taya tu la...kan dia ckp berat dia nek 2 kilo..ntah2 20 kilo..pastu tayang kaki syasya ckp itu kaki gorjes dia..huh!!! (molot moncong2)...

ahkakbatik said...

deiiii......... cemana nak ban minachi thangathirai ni dari bagi komen tak ilmiah?

PatinPasta said...

Haha! BaNaNaS, saya gerun nak komen berat ringan Kak Tek.. nanti dia amarah tiup abes segala salji sejuk di ke sini, haru!

Maya Marisa said...

aida & BaNaNas,
to add more spice - taya kaler red tue ler kak tek...hehehe
jgn marah yea kat tek...nnti kena juallll.....
(cilok idea 3 abdul)

ahkakbatik said...

ha!! ha!! sukati perut kutuk kaktek!!
kalo kaktek main tayar tu sah pecah ler.. tu pasai jadi potograper jek!