Saturday, February 16, 2013

epi enibeseri

post tuk kome jegil2 mata, juih2 molot

macam aku sorang je ada enibeseri
eler.. dapatpun 3 taun sekali..
nak guna duit sendiri, itu dalam mimpi..




design india mari
abaikan ler tulang kate moss yg terbonjol sana sini
nak celen mulusnya tangan cik gebu kentang, jauh sekali
tapi perasaan riak menunjuk tu takleh tahan ler..hihihihiii...
epi enibeseri to me.


14 comments:

~Mami Little Hero~ said...

Kelingking berkait kah? hehehhe. kak tek cer makan banyak sikit kasi jari tu gebu mulus.

ahkakbatik said...

haaa... lama kaktek tak dengar peribahasa kelingking berkait tuh... nanti gugel cemana rupa bentuknya.
emmm... tang makan banyak kasi gebu tu hang ngata diri hang sendirik ka?

blu4sky said...

epi enibeseri kaktek..semoga rumahtangga sentiasa dirahmat olehNya

mama maman aka yana said...

epi eniberseri kak... untung la org tuh dpt cincin... kita pun nak jugak..

ahkakbatik said...

alamak... dpt wish pulak.. haha.. mekasih.. moga blu dn yana juga dirahmati sekeluarga..
yana.. cincin je la mampu la ni.. beli cepat sebelum nyesal macam kaktek tk borong sekilo 10 thn dulu :(

Dinas Aldi said...

Weh baru tau pasaipa aku tersedak haritu, hang nyebut rupanya, kehkeh. Orang nak cari bini memang nak yg tangan cenggini, maknanya rajin buat keja. Tangan aku yg gebu kentang tu memang konpem depa tak pandang :D

Cantik cincin tu beb. Hepi enibeseri eh :)

Anonymous said...

Happy aniversary kaktik .. Semuga berbahagia dunia dan akhirat ... Lawo cincin!
Kak ayda

ahkakbatik said...

cincin omeh cantik ditangan
memegang cawan di waktu petang
tgn montok mu aku idamkan
oooh cik gebu kentang
saper kata org tak pandang?
cak pong..cakpong!





mekacih kak ayda... moga sama-sama kita dibawah rahmatNya selalu...
psstt.. tgh godek wasap yg leh download ke pc ek... tepon saya cap ayam sungguh walopon somi keje kampeni tepon.. huhu...

Real Life in Malaysia said...

assalamualaikum KakTek ... i like cincin cantik mu ... i like cakpong cakpong mu ... happy anniversary ... May the blessings of Allah SWT be upon you and family ...

ahkakbatik said...

waalaikumsalam Real.. alhamdulillah semoga kita semua didalam rahmatNya. mood nak berpantun dtg balik nih.. tunggu...

hainom OKje said...

Enebersery eh Tek... Heppy enebesery Tek moga ko bahagia hingga ke surga

Mak Piah said...

Kak Tek:
Happy enibesri.

cer up ' how I met your father" boleh?

BE blessed.

x

PatinPasta said...

Aloha Kak Tek,
Hepi anibersari!
Candle light dinner sambil nari Bollywood dak? :D

ps: serious kurus keding sungguh! kalo buleh transfer berat, memang saya transfer sekarang jugak kat Kak Tek! menci je tau!

ahkakbatik said...

TQ Nom.. TQ MP...
mga kita semoga dirahmati..
how i met ur father? lupolah..hahaha.. mana aku jumpa org tua tu ek?..


Aida, tak men arr bollywood... ikut MP joget tiang.
hang tranfer petai je ke sini buleh?