Monday, September 27, 2010

raya belum abis... makan pree....

Janganler eksyen dengan aku korang dok pi makan free.... sinipun ado...
Setelah berpenat lelah menonjolkan muka kesian nak makan pree open house, maka akhirnya kaktek pun mendapat jemputan kesian untuk makan free... heh...
kesian pun kesian lah... apa aku pedulik....

Ni rumah kak sahara, malaysian baba nyonya membesar di singapura, berkahwin dengan orang jermeng dan tinggal di amarika.... alkisah.....



Believe it or not... rumah teres 2 tingkat 3 bilik ni cuma usd145k...jangan convert ek.... ado papan tanda on sale ler tu sebab aku tau... maka tak perlulah aku keluarkan skill busy body aku....kihkihkih....

Oleh sebab fresh graduate disini dapat gaji sama dengan fresh graduate di mesia (matawang je lain) maka nilai rumah ni kurang lebih rm145k ler...



Ni first round .... aku punya salad sebelah kanan tu.... sebelah kiri tu cik mat yang makan... aku tolong habiskan je.




Makan free kan... sodapp....





Makan lagi....






Dengan baby Luqman Crockett.....



Depa sibuk makan, kaktek dok meleleh tengok gambo anak-anak kak Sahara ni...

HEK!! meleleh air liur untuk jeet ngan dieya ler..... astaghfirullah hal azim.... insapler korang dari fikir yg tak senonoh pasal aku..... hukhukhuk...

8 comments:

PatinPasta said...

Kak Tek,
Hish2! Awat la sampai gitu penuh, banjir berselera pinggan Cik Mat? Bughuk bebenor weh! Saya aci bet, pinggan salad sebelah tuh pon sebenornye mesti Cik Mat punye kan.. kan?

ahkakbatik said...

syyhh... kaktek takmau ler nampak cik mat tu macam bughok melantak maka kaktek ngaku ler salad tu kaktek yg punya....

pandaiiii ko aida....

~jeet~ said...

akak, muka anak dia lebih kurang muka cik mat ek?

sshhh....jgn kasik tau orang sy dah save gambo last tu....;p

CS said...

AB
I pun nak save gamba last tu.. pls jangan bitau sesape. I kiv jer dulu untuk seseorang, boleh?

BaNaNaS! said...

wahhh encemnya anak tuan umah..meleleh ayer liur jiran ai...tuan umah tu musti lawa dan encem gak eik..(nih puji nih dpt jemputan raya tawon depan beserta flight ticket g us tak?)

umah pon lawo eik..weih kak tek hatimu masih jowo atau nk migrate sana setelah beberapa bulan?

BaNaNaS! said...

umah tu kayu eik? ada basement mcm dlm cite ompueth eik...

soklan budak tak skolah tu yg takleh g obersea sekian mekasih...

ahkakbatik said...

jeet..
baby luqman tu anak tamu... bukan anak tuan rumah. Tamu tu melayu kawen african american... muka cik mat kan muka pan-asian macam ibunya... hekhekhek...


cikSOm...
kiv untuk T ke? takyah ler... depa tak makan kicap....(alasang aku nak simpan sendiri...)


bananas..
TAMU tuan rumah tu memang lawos gilos... pure jawalah katakan...

rumah sini depa suka tepek kayu kat luar..macam apt aku gak.. dlm ada fiber untuk kalis suhu panas dan sejuk, tutup ngan plywood....
org ateh apt aku ni ha.. obesiti anak banak, bergegar je aku rasa kalo depa berjalan...

basement takdok..garaj je kt belakang... ko nih banyak tengok tibi omputih lah.... tuka tgk thangathirai balik lah!

Maya Marisa said...

wah kak tek, hensem sungguh teruna anak tuan rumah nyer, overshadowed by gambarX2 food yg kak tek amik.