Monday, March 11, 2013

2nd day kemping - Mexia, Texas.

kaktek masih exhausted. .. sat gi nk sambung pengsan. 
Khemah, tikar segala macam barang kena basuh, susun dan ada barang yg perlu dipulangkan..
layan gambar je..

bebudak ada game..






curi gambar dr pak isal dr indo.


































uhaul ni keta kaktek yg tarik.








maknya fotographer mana gambar anak fotographer jela kena snap kann...







curi gambar dr fb pak isal dr indo.



menuju jalan pulang...


10 comments:

Shamsiah Abdul Rahman said...

Haaaaa.. tau dah DIA yg mana..
HUWAHAHAHAHAHA.. errr.. betul ke??

nor laila said...

singgah malam...as salam....kemping time ye Linda, aktiviti hujung minggu ke tu...

Dinas Aldi said...

Mulanya nak tulih komen, "haaa tembak gambaq sambil deraiving!" Peh tu baru teringat kat sana drebar's seat sebelah kiri..heheee..

ahkakbatik said...

Sham.... mana DIA si dia tu... hahahhaaa... betul ke tu?



Laila, waalaikumsalam.. aktiviti tahunan... tiap minggu kalu, semput.




Dinas, aku baru nk ngaku terer deraip sambil tembak.. hahahaa..

harnidahussin said...

kak tek, anak kak tek la pakai seluar paling ceria..syasya nye seluar dah macam seluar tido...muahahahaha

Anil Wanina said...

tu karung hitam tu plastik sampah ek.. kreatif gak dorang ni.. zaman dolu2 pakai guni je.. heheh

ahkakbatik said...

tu memang suar tidola Aida... hahahaaa... malam semalamnya dah macam anak mekanik seharian kt bengkel tapi takmo mandi.. bangun pagi sambung main, lunch, balik rumah dgn sluar tu gak.




Anil, sekarangpun mana nk jumpa guni yang.... la ni kt msia tak main sukaneka dah.. semua pakat main bowling je.

Yong Is My Name said...

Wah Kak Tek,
best giler sejuks2 kemping!
gambo favourite makanan ??

Anonymous said...

woi!kak Tek pake slipar Crocs rona oren. Voguenya dia

Ahkak

ahkakbatik said...

Yong.. time makan sgt khusyuk... almaklum ni kan keping beghamai2.. sibuk nangkap gambo kang makanan habeh.



Ahkak! woit!! tu bukang kasut saye. ^_^