Friday, December 21, 2012

day 1 - cuti-cuti Amarika - New Mexico

Day 1
Journey : The Colony, Texas to Albuquerque, New Mexico
Distance : 640 miles (1,030 km)
Hours driving :  9.5 hours
Temperature : 12 C








Pemandangan untuk 2 jam pertama....






Pemandangan untuk 4 jam pertama....





jam ke 6...... cannot tahan anymore..





jam ke 7..... yeay dah masuk New Mexico !!  ariba... ariba...!!





jam ke 8.5 .....  mak aih... macam ni jugak pemandangan nya?...






yey nampak frost !
jakun... jakun.... tak ilang.






hotel cap ayam..... tenet boleh tahan laju...



habis dah hari pertama di jalanraya...

8 comments:

Dinas Aldi said...

Yehhh tenet laju! Ada update! Yehhhhhh! Okeh komen over dari Malaysia, kehkehkeh!

ahkakbatik said...

hahaha.. kejap laju kejap macam siput..

PatinPasta said...

Haha! Semangat saya scroll satu persatu gambor. Rupanye gambor di jalanraya ye? Apa-apa pon, sebab dek net laju.. nanti mesti makin meriah gambor-gambor.

So hari ni makan bekalan menu apa? :)

Shamsiah Abdul Rahman said...

Kak Tek,

Patut la gigih mengomen citer org seberang laut.
Tenet kencang..

cahya indah said...

slalu tgk kat tv hotel camtu kat sana Auntie Tek..happy holidays Auntie and family

ahkakbatik said...

haha.. Aida.. seharian dok ateh jlnraya takkan tetiber keluar gambo ufo yang.... tungguuu.... hari ni bekal tatau apakemende lauk dh frozen... semua nampak sama.. haha... kalau panaskan, time makan sah2 memang sejuk balik.



Sham... den coti-coti masak gak 11 hari... banyak masa skodeng org...



cahya.. long time no see... kawin sonyap2 tak gitau auntie kena cepuk kang !

al-lavendari said...

wow .. kat NM pun ada snow !

hainom OKje said...

Linda.... aku pun dah macam ikut ko jalan jugak ni!...he...he... sonok!... hotel cap ayam ko macam cap unta je linda!okaylah tuuu!he..he...